Tuesday, July 21, 2009

不明白。。。。

幸福永远对我很吝啬。。总爱在我身上计时。。
昨天虽然很开心,但不敢与其他人分享,因为我好害怕,这瞬间无法长久。。
但,为何事情还是会发生呢??每当我有了,觉得一切都足够时,你总爱把它给夺走。。。
如果我的这一切需要代价,那我什么都不要了。。。
如果我是真的没资格开心,那给我个答案,我就不需要数次被受伤害。。。
心累了。。。坚强,逞强,不简单。。。。

To my dearest uncle and nephew....rest in peace....
when i got to know bout the death of my nephew,i couldnt control my tears..could u image a person,18 yrs old........pass away just like that??what is going to happen to his beloved father and mother who used to love him so so much?what will happen to his only brother that so used to his presence??life is sO fragile...guys,what i can say is,please appreciate every one around you...i cant help myself right now...tired dy...

To my cousin..hope she wont involve and announce unguilty by the court...

Everything will be alright....
i hope....

1 comment:

aj said...

開始變得成熟是在最痛苦的時候才換到的

想要追求夢想是在最空虛的時候才決定的

睡過最舒服的覺是在很累的時候才發現的

得過最珍貴的東西是在失去的時候才知道的





今天的夜裡有點冷 我在陽台上站了一會兒 拚命地想某種已經失去的東西 那是一種失去 包含了一大堆的失去 不過我好像沒有要後悔的意思 如果沒有那些失去 我應該就不會站在有風和飛蛾的陽台上了 由於隔壁小孩的哭鬧聲 我突然發現 並不是我失去了什麼東西 而是 我擁有過那些東西

p/s: 要比昨天更开心~